diumenge, 4 de novembre del 2007

Doneu-li al poble el que vol!

I jo, com a donador particular d'aquest blog, estic disposat a fer-ho. El problema és que no sé què vol el poble. Què voleu?

Això?

Això? (segueixo sense poder fer això dels vídeos bé... hauré de mirar què passa?

Això?
(si és que us tinc calades...)

No sé, no sé. Com vaig a saber què voleu si no sé ni què vull jo? Tenim un problema, igual ningú sap què vol; anem donant cops de pal, a cegues, buscant allò que de debò ens ompli (més difícil del que sembla, estic descobrint).

Molts petonets a tots!

4 comentaris:

Black Aria ha dit...

Ueee més de Sawyer i companyia, clar! però esforça´t un poc i cerca fotos on surti més carn, homo!!!

Anònim ha dit...

vull un pibón tucant l'ocairina trés bien i amb una estetica molona del palo bleach en sus tiempos mozos (de fet, ara ja no se com es bleach xD)

Anònim ha dit...

correcte...jo vull un swayer en mi vida!

you know!!

:P

amay ha dit...

mmm... calades calades...
i mesclar tot això amb ciència! jeje!
a mi la música em mola molt