dijous, 1 de novembre del 2007

Let's roach!

Bon dia dels difunts, minyonada! Moltíssimes gràcies per firmar a l'última entrada, no sé què faria sense vosaltres!

Bromes apart.

Heu llegit "La metamorfosi" de Kafka? No se m'acut un nom més lleig per un protagonista que GREGORi SAMSA, però ja és el que té Kafka (és kafkià, no?). Doncs com ell, em penso que jo estic patint una metamorfosi, més per dins que per fora. O potser no, potser sempre seré igual de voluble, d'inconstant i de... penco? El temps dirà.

De moment aquí em teniu, fent el que puc per tirar endavant, menjant més galetes que mai i mirant-me HOUSE en versió original. El que no hi ha.

Més novetats? OkGo mola, ho estic descobrint tot just ara. Així que penjo el video més conegut d'ells. Apala!

No em deixa penjar=lo, si el voleu veure cliqueu ARA.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

estas metamorfoseando??? jo crec que tots patim una metamorfosi constant, forma part de l'evolució :P
m'avorreixo a la feina, i estic cotillejant el teu blog, està molt be eh?
per cert, els OkGo són genials, no sé com has trigat tant a descobrir-ho! :P

razzy ha dit...

Tots tenim metamorfosis!!!
A bones hores descobreixes Ok Go! són bastant bons, sí sí.
Escolta, et poso als meus links del blog, no sabia que en tinguesis ;) així m'hi passaré sovint.
Un petonet!