dilluns, 26 de maig del 2008

Crec que aquest any estic llegint més que l'anterior (i que l'anterior, i l'anterior, and so on). I mira, volia enumerar-los per, d'alguna manera, deixar-ne constància. Aquí van:



Homage to Catalonia
(George Orwell)
. Un llibre impressionant, completament obligatori de llegir (si vius aquí on vius). Boníssim!







I am legend (Richard Matheson) . Gairebé més dolent que la peli. Al principi està ben tractat, però no té gaire ritme i acaba cansant.




Sueño profundo (Banana Yoshimoto). Quina fart de dormi amb aquest llibre! Molt, molt soporífer, amb un ambient una mica agoviant i LENT, en plan japo (i mira que em cauen bé, però amb aquest no he pogut massa...)





Science Fiction Terror Tales (varis). Contes completament prescindibles de l'any de la quica, però que han anat bé per practicar anglès, per la varietat d'estils i així. El més sorprenent del llibre és haver trobat la portada al google.





Caballo de Troya 7. Nahum (J.J. Benítez). Una més de la saga d'aquest (boig) periodista, altre cop narrant les peripècies de Jesús de Nazaret i, en aquest cas, de Joan el Baptista (boníssim) des del punt de vista d'uns viatgers del temps.






Diario de Golondrina (Amélie Nothomb). Una nova anada d'olla de l'Amélie, aquest cop sense massa substància però amb una idea força interessant al darrera.





The Colour of Magic (Terry Pratchett) . Un llibre grandiós, el millor (sense cap mena de dubte) que he llegit aquest curs en anglès, i un dels més divertits que he llegit mai. Una mescla perfecta entre fantasia i humor. I, en anglès, extremadament difícil.





Sin noticias de Gurb (Eduardo Mendoza). Un clàssic ja. Divertidíssim. Per suposat, ja l'havia llegit, però és dels que mai fa mal repetir. Com he sentit dir per alguna banda, és un d'aquells llibres que s'ha de tenir pels dies de pluja, o per quan estas malalt, i no pots sortir de casa.




El último trayecto de Horacio Dos (Eduardo Mendoza). Per poquet no és millor que l'anterior! Molt fresc, amb un humor bastant surrealista.






Está Ud. de broma, Sr. Feynman? (Richard P. Feynman).Un físic genial amb històries genials. Algunes coses se m'han escapat, però en general és un llibre fàcil de llegir i totalment accessible.






2001: una odisea espacial (Arthur C. Clarke). Què dir? Quines ganes de veure la pel·lícula (en molt breus, no diré lloc i dia que em treieu les entrades!). Si us va agradar el film, aquí trobareu la història una mica més mastegadeta!






I ara estic amb la Brevísima historia del tiempo, del Hawking, que de moment està molt interessant. Sempre és excitant llegir sobre relativitat, a veure si aconsegueixo d'una vegada entendre una mica com funciona...

5 comentaris:

amay ha dit...

ivan! m'encanten aquests llibres!
jo vull el de 2001!

fua

Anònim ha dit...

vull q em deixis (si pots) sin noticias de gurb! sempre me l'he volgut llegir!

^^

oru_llona ha dit...

Oh!! quants llibres interessants!!
Ets un ratolinet lector!!

Ja me'n deixaràs llegir alguns...

Muaks

mOntse ha dit...

eiii em volia agafar algun de la nothomb... que tantes hores a la llibreria em serveixen per llegir totes les contraportades dels llibres... :P quin em recomanes?

Andrea Valverde ha dit...

Ivan, encara estàs per aquí? Si es que sí envia'm un mail a comunidad@salir.com que tinc un concurs que igual et t'interessa!

sälutacions cordials