dimarts, 8 de gener del 2008

Mordecai

Ara mateix aquesta és la pel·lícula que més m'agrada. Demà canviaré d'opinió, és bastant probable, però en tot cas us la recomano.

Espero que us pregunteu per què he posat "Mordecai" com a títol. Ho he fet perquè l'altra dia vaig descobrir que és relativament fàcil trobar-me com a primera entrada de google introduint els títols de les meves actualitzacions (podeu provar amb "Origami Redux" o amb "Polimórficamente perversa" o amb "Oda a la xíndria" o amb "Let's roach" o amb "Atravessar parets"). Sé que és extrany que algú busqui aquestes coses pel google, però en concret jo vaig buscar literalment la segona que he dit, i he pensat que si algú és tan freak com jo, VULL QUE EM TROBI.

Així que si algú busca "Mordecai", com jo he fet aquesta tarda, vull que sigui capaç de trobar el meu blog: ti@, no estàs sol@! Mordecai, anyway, és el falcó de Richie Tenenbaum, com es pot veure a la Figura 1.

Figura 1. Richie & Mordecai. Sunset.

En particular, Richie és un dels personatges que m'agraden més de la pel·lícula. Difícilment pot ser més decadent i depriment, però fa que t'hi identifiquis bastant.

Per fi he aconseguit baixar-me un video del youtube, gràcies a una pàgina que es diu Zamzar. Aquí teniu el video (val la pena que perdeu 2 minutets veient-lo). Ara, algú sap com fer que no es vegi TAN petit?



5 comentaris:

mOntse ha dit...

Uo no he vist la peli, de qué va?

I ara l'assessoramiento...

Primer de tot lo de la cançoneta... Has d'entrar a la pàgina:

http://www.radioblogclub.com/

Busca la cançò que et faci gràcia, copia el codi, ves a plantilla del teu blog, añadir un elemento de página, escull HTML/Javascript, añadir elemento, ho edites i ho enganxes. C'est fini jacqueline!

I l'altre part de com aconsegueixo que entri tanta gent... Pues pensa que tinc el blog fa més temps que tu, per tant en un període no gaire llarg, t'escriurà més gent que a mi! I que la majoria són amics! Encara que mai l'he fet públic via messenger ni res de l'estil :P No sé noiet, paciència i fica't a altres blogs i comenta, que si la gent és tan maja com jo fijo que et diuen quelcom!

Una abraçada!

mOntse

oru_llona ha dit...

Bé, ja he vist el vídeo que has penjat.. ja em passaràs la peli, o la mirem junts (tot i que el quan i el on és una incògnita!)
Me'n vaig a la biblioteca... (dia-biblio.. amb dinar de carmanyola inclòs, uix, quin mal fa això! i com m'encanta la paraula "carmanyola"!)
Un petonet

Anònim ha dit...

uala, feia molt q no em passava per aqui!

la peli a mi tb em va gradar molt, m'encanten els mons peculiars i surrealistes q es monta aquest bon home...en el fons som una colla una mica així... ¬¬'

:******

Anònim ha dit...

Ei tiu, els Tenembaums és una grandíssima pel·lícula. Me la va recomanar l'Akuma, no sé d'on la va treure, i a través d'ella ens vam aficionar a les paranoies del Wes Anderson aquest.

I per cert, la última la vam veure l'altre dia i ens va XIFLAR. Però a mi personalment encara em va xiflar més la de Life Aquatic.

En fin, sillamela.

Andrea Valverde ha dit...

:)

visca Wes Anderson!!!!!

molt bona, clar que si.

sälutacions cordials de divendres