dilluns, 3 de desembre del 2007

Sopar de laboratori

Ja veig que la gent no es llegeix els textos llargs. O que hi ha gent que no ho fa (no vull despertar susceptibilitats). M'agradaria fer, però, una prognosi: les fotos sí se les mirarà tothom!

Com ho oïu!

(cada dia aprenc paraules noves, com veieu)

Les fotos que penjo a continuació són exemples de com es dignifica un professor si surts a sopar amb ells (sopar de laboratori, com ja he dit) i beuen una mica de més. I discoteca pel mig... Impagable!






No sabeu quantes fotos he hagut de censurar, jajajaja!

Petonets!

6 comentaris:

amay ha dit...

osti osti
ai la sílvia
i el toufik
i el lavanda
i en joan... quin riure

sí que millor les del fotolog, eh! jeje!
que divertit!

Anònim ha dit...

mare meva...aquell és un profe?
jajajajaja

q has censurat? les q surts TU borratxo?

:********

mOntse ha dit...

Quines pintes ehhh! Jo no vull dir res... xDDD Però, si aquestes han passat el control de qualitat, no em vull imaginar pas les censurades :P

mOntse ha dit...

Nuuu en principi no! Però bé ja m'ho va dient la gent que potser es vendrien bé! Els faig només per diversió i per regalar als amics! ^^

Anònim ha dit...

Gràcies ivan!!!

> per no ficar-me

ens veiem diumenge,

Sergi

Anònim ha dit...

Ara vinc, estric a la uni imprimint unes coses

Sastals