dimecres, 26 de desembre del 2007

Origami

Ja feia molt de temps que volia perdre una mica el temps amb això de l'origami*. L'altre dia, aprofitant que anava a veure l'Ester al Muji (i que buscava regalets), em vaig comprar per fi els paperets per origami (particularitat: són quadrats, i van bé per fer plegats). I disfruto com un nen petit, quina manera de "perdre" el temps. Abans d'anar a redactar el projecte, us deixo les fotos:

ELS CLÀSSICS, LA GRULLA I LA GRULLA "PONEDORA"

MUSSOL

LA MONJA, EM SEMBLA GENIAL PEL SIMPLE QUE ÉS

EL MEU BEST-SELLER DE MOMENT (5 papers i pega per un tub, literalment)

* Origami prové del japonès "oru" (plegar) i "kami" (paper). I sí, si veieu una mica d'anime, us sonarà kami per referir-se a "déus", així de sagrat és aquest art! Jejeje!

6 comentaris:

amay ha dit...

m'encanta aquesta teva nova afició! l'any passat també vaig comprar papers d'origami al muji per la meva cosineta... que divertit. no sé, però, si n'haurà fet...

Anònim ha dit...

^^

m'ancanten!
com`pra'm papers d'aquests porfa!
jajajajaja

però pensa en lo qnes costa fer una simple pajarita... :S

i sí, la monja és genial!

:******

Albyns ha dit...

ei ivan!

1er: no sabia q tinguessis blog. jo tb ^^ jeje!

2n: no sabia q fossis un aficionat a la papiroflèxia! jo sé fer un tanc de guerra! te n'ensenyo?

Albyns ha dit...

mira, mhas fet actualitzar amb els meus brotxes! jeje! en tenia més però ja els he regalat i no en vaig tirar fotos.

doncs no sé com t'explicaré lo del tanc, és xungo així ditament escrit... XD hauríem d kedar i això sembla un intrusisme!!!!

per cert, me nalegro q tu no perdis gens de capacitat!

Anònim ha dit...

Uooo Ivan como molan!!

Hace unos dias no te acordabas de como hacer una pajarita y mirate ahora... tienes toda una colección de origami!!!

Estoy esperando ver tus nuevas creaciones para decidir con cual me quedo! :P

Nos vemos!

Anònim ha dit...

La flor és amor!!!


P.D.: Et firmo amb l'alias de razzcore perquè no trobo la contrasenya per al meu usuari xD