dimecres, 14 de novembre del 2007

Redemption song

Anar a anglès té coses interessants. Apart de que coneixes a gent maca, aprens idiomes i passes l'estona, de tan en quan et fan pensar. Interessant. Sempre surt la típica conversa sobre què faries si fóssis molt ric, si t'haguessis arriscat o no si haguessis viscut la febre de l'or, o si creus que l'home mereix de guanyar més que la dona (ja ho veieu, el tema que estem fent ara es titula "Money"... maniiii!)

En fi. A mi el que m'ha fet pensar és això de "si haguessis pogut, a quin cantant hauries anat a veure en concert?" (sempre en passat, que en anglès el futur no té mèrit).

Això em recorda que l'altre dia llegia que en japonès no existeix el temps verbal del futur: sempre parlen en passat o present, i si es volen referir al futur afegeixen frases o paraules com "al dia de demà"... Però m'estic desviant.

El tema dels cantants morts em va fer pensar que m'encantaria veure en concert a Bob Marley. O els Beatles. O Queen. O molts altres.

Ara mirava videos i se'm posen els pèls de punta. Me'ls he mitificat, però és que poder anar-los a veure en directe... uns penjats com aquests... M'encantaria molt.

Res més, vaig a veure "Tenacious D" i després al llitet, suposo. Demà per la tarda ja sabeu, a la facultat de física i química de la UB fem festa!!! 1500 litres de birra promesos, i concertillus i concursos. A veure com va!

Petonets!

4 comentaris:

mOntse ha dit...

Sense dubtar-ho un segon... M'hagués agradat moltíssim veure als Beatles!!! Aquells homes eren grans, molt grans!!! ^^

Anònim ha dit...

home, i a mi tb m'hauria encantat!
vaig veure Paul McCartney...però no val!


a mi m'hauria encantat tb veure The Doors, ale

:*

amay ha dit...

hi ha miiiiiiiiils de concerts que m'hagués agradat anar-hi...
però més val no pensar-hi massa, i anar als que ARA podem! oi? que n'hi ha molta varietat i qualitat per triar!

razzy ha dit...

Crec que m'agradaria anar a més concerts de cantants morts que a molts dels que estan vius, no creus?
Interessant això dels japonesos!!!
Cuida't :)