dissabte, 27 d’octubre del 2007

Racó dels contes?

M'encantaria poder ser una mica creatiu, en el sentit artístic del mot, per poder escriure jo mateix els anomenats "contes de l'Ivan". No, Sol, el cuento no es mio. Quan vaig començar a posar algun dels meus contes preferits al blog, hi ha gent que em va dir coses com "si vull llegir contes els aniré a buscar en un llibre; això tindria gràcia si els escrivissis tu", etc. Estic d'acord, però sóc nefast, molt dolent escrivint contes. No tinc idees, bàsicament.

Avui, ja que tinc molta ressaca i he decidit no anar a la bilbio, hauria pogut posar-m'hi. O almenys posar-me a fer alguna cosa de profit, més que mirar la tele. Ara ho faré, o llegiré, o em tallaré les ungles (o les tres, millor).

I si no puc escriure, no faig els treballs, no escric el projecte, no estudio, podria dedicar-me a inventar coses com aquesta:


Potser torno a dir algo en breu, potser no.

Edito: Que algú m'expliqui com gravar-me un video del youtube a l'ordinador, per poder posar-lo per aquí sense haver posar l'enllaç. Però de moment, MIREU AQUEST TIO. Com toca la guitarra, al·lucinant!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

tens ressaca? no em diguis! buuuuuuuuf

a veure, tu ntenta escriure i deixa'ns jutjar a nosaltres si ho fas bé o no! jajajaja

vaig a dormir, q avui només he pogut dormir unes 6 horetes i el meu cos demana estirar-me al llit!

muaks!

amay ha dit...

hola hola
em sento identificada en les paraules d'aquí, i ho sento...

escriu o posa els contes que vulguis, que són molt macos