dijous, 11 d’octubre del 2007

LOST IN AMERICA

Pensareu que tinc molt temps lliure i us equivocareu; en realitat, estic treballant molt poc, i quan comenci a tenir feina de debò PILLARÉ.

Però bueno, avui us parlo de dues coses que avui em tenen molt atrapat (apart de l'Anna i el sushi). Són aquestes dues perles:



Quines imatges... sé que no impresionen!!!






La primera és LOST, la sèrie que em té més enganxat ara mateix. Sí, sí, he deixat BLEACH, GTO et. al. a mitges per mirar-me els episodis de la tercera temporada. El 8è m'ha deixat extasiat, no recordo haver vist un episodi tan bo de cap sèrie (mentida, encara estic en xoc). La imatge és d'aquest episodi. Recomanada 100%.

L'altra és STUPID WHITE MEN. Les pel·lícules del Michael Moore m'han anat agradant, però no em pensava que em riuria tant amb aquest llibre. És tan irònic, tan terrible, que em fa riure. Un exemple, parlant del racisme que encara hi ha als EUA:

SURVIVAL TIPS FOR BLACK PEOPLE

1. Driving While Black:

Make yourself a less likely target for drive-by racial profiling by placing a life-size, inflatable white doll in the passenger seat. The cops will probably think you're a chauffeur and leave you alone.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

prohibit parlar de LOST

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anònim ha dit...

Ie!!!!! Com que no sóc fotologuera no puc dir-t'ho allà; i aprofito per a fer-ho aquí.
I segueixes sense llegir Rayuela...., quan vols venir a sopar???? (digue'm tu quin dia et va bé, però no ho facis el mateix dia... i així vens d'una vegada que en tinc ganes) i: com no em fas menció, és CORTÁZAR!!!!!!!!!

amay ha dit...

hola!
he buscat pel google "comentari enginyós" però gairebé tot són persones que diuen que volen fer un comentari enginyós però no els hi surt, o no el volen dir, o bé troben que un comentari és poc enginyós.

així que concloc que un comentari enginyós no existeix com a tal, sinó que, com moltes altres coses a la vida, se'n parla molt i res més.

així que deixo aquí el meu intent de comentari enginyós, tot i que d'enginyós ben poc té.

mil petons enginyosos i energètica, és a dir, plens d'enginy, enginyerils, i fets amb molta energia!

Anònim ha dit...

JEJEJE!!!! Molt bo!. Tu mai tindras aqsta classe deproblemes. Recordes: Ivancan puta blanca!!!!

Jjejeje!! Quins temps aqlls... Espero no haber obert velles ferides, pero es q ho poses a huevo.

Una abracada!!!!