dimarts, 9 d’octubre del 2007

ATRAVESSAR PARETS

Avui, companys, us parlaré una mica del tema de MODA. I és que ahir es va fer entrega dels premis IgNobel, que reconeixen les investigacions més sonades de l'any; estudis per extreure flaire de vainilla dels fems del bestiar; sistemes per atrapar els lladres de bancs amb xarxes que cauen del cel; recerques sobre les seqüeles que poden provocar empassar-se espases...

Si voleu saber-no més: http://nofapor.blogspot.com/


Així com qui no vol la cosa, mirant en una de les meves pages preferides (No puedo creer que lo hayan inventado!), he trobat aquesta notícia tímidament relacionada amb això dels estudis raros. És més aviat una patent extranya:

LA PATENT NÚM. 20060014125 DEL SENYOR John Quincy St. Clair, que es diu:

SISTEMA D'ENTRENAMENT PER ATRAVESSAR PARETS

Es veu que és un mètode que et permet atravessar tota mena de murs, adquirint suficient energia hiperespecial com per a entrar en una altra dimensió i aparèixer en un altre lloc, diguem-ne, a la tornada.


Aquesta imatge em sona...



La de coses maques que s'aprenen, veritat?

I, amic, no t'oblidis de participar en la nova enquesta de El racó dels contes de l'Ivan!

3 comentaris:

amay ha dit...

A mi també em sona la foto...
jejeje!
Acaba d'arriba la paula! Uooo!

Anònim ha dit...

:o interessant xD

per cert:

"No puc contestar, perquè han saltat els fusells i se m'ha espatllat l'ordinador."
>>> lo dels fusells es expressament? x'DD perque m'ha fet gracia... ara els hi dire fusells als fusibles en honor teu XD

Anònim ha dit...

jo vull tenir el poder de la teletransportació

és el meu somni...investiga!

:**