dissabte, 27 de setembre del 2008

Més llibres

Reprenc l'entrada començada el dia 26 de maig de 2.008, on us contava, a falta de llibreta de contes propis (perduda en combat, de moment. s'ofereix recompensa), els llibres que estava llegint. Em vaig quedat amb el següent:

Brevísima historia del tiempo (Stephen Hawking).
Boníssim. Un repàs de totes les teories que, ara per ara, ens expliquen el món, i com una nova teoria ha de sorgir per unificar relativitat i quàntica. Imperdible.

La luz fantástica (Terry Pratchett).
Segona part de la saga de Discworld, inferior a la primera part però amb personatges realment entranyables (Cohen el bárbaro).





Arte
(Yasmina Reza)
.
Obra de teatre que fa plorar de bona que és. Literalment.

Maleficio (Stephen King).
El meu primer d'Stephen King. Un argument clàssic de malediccions gitanes, homes llop, ETC. Ben escrit, per això; no en va és el mestre de les històries de por.

Kafka en la orilla (Haruka Murakami).
Llibre imprescindible, molt més bo del que m'imaginava. Una història surrealista on cada personatge enamora. I una gran varietat d'estils.






Mort (Terry Pratchett).
Quarta part de la serie de Discworld, en la que es narra la vida d'un aprenent de la mort, no gaire apte pel càrrec, i de com el seu cap es diverteix jugant a daus i pescant. Molt divertit.

El péndulo de Foucault (Umberto Eco).
Espero que no sigui un repte massa elevat...


I això és tot! Com podeu veure, vaig començar l'any fort però el tema va decaient! Batrem el record (personal)?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

veus com kafka en la orilla t'he agradat?! a mi tb em va encantar :)

com el meu piset!! ^^

oru_llona ha dit...

Bé, començarem pel principi:
"Brevísima historia del tiempo" m'està agradant, però em rebel·la força... (jo i la ciència, ja ho saps), el Pratchett l'he d'agafar algun dia (no crec que en anglès, però), arte és completament imprescindible per a qualsevol lector "que se precie", de stephen king no he llegit res (ja saps que tot el que sigui de terror no em motiva... excepte Poe, suposo), "kafka en la orilla" me l'has de deixar, ídem (per Pratchett) i "el péndulo de Foucault" ja et vaig avisar, és DIFÍCIL!! FRANCAMENT*, jo d'Umberto Eco em llegiria "el nombre de la rosa", em va encantar, és FRANCAMENT* preciós!


*FRANCAMENT: amb franquesa (en segons quins sectors és indicador de pedanteria i altivesa) // Franquesa: Qualitat de qui és franc en el parlar (i, per tant, pedant i altiu) // Franc: Que expressa obertament (i de manera pedant i altiva) el seu pensament.
(M'encanten les definicions de diccionari que et redirigeixen constantment... sort que existeixen els diccionaris electrònics!!!)

Mua!!

mOntse ha dit...

Jo encara no he començat amb Terry Pratchet però just aquest que t'has llegit me l'han recomanat! Mort i Dioses menores. De Murakami em vaig llegir Tokio Blues i em va agradar força :)

Ara m'ha agafat la dèria del còmic (m'encanta aquesta paraula :D).

Una abraçada :)

mOntse ha dit...

Dèria, no còmic :P

amay ha dit...

com que va decaient? ai ai
jo l'últim que he llegit ha sigut el món de sofia... ja tocava!
ara torno amb asimov!
vinga som-hi! visca la lectura... i relacionat amb això, justament avui pensava que les llibreries i les biblioteques són uns dels meus llocs preferits...!
i ara sóc en una de les segones així que... jiji

Anònim ha dit...

En las frías y hostiles tierras del norte...
El Rey Exánime Arthas ha desencadenado acontecimientos que podrían conllevar la extinción de todo rastro de vida en Azeroth. Con sus ejércitos de no-muertos y los poderes nigrománticos de la Plaga amenazando con arrasar el mundo a su paso, tan solo los héroes más valerosos podrán enfrentarse al Rey Exánime y terminar de una vez por todas con su reinado de terror..
-Domina los poderes nigrománticos del caballero de la Muerte, la primera clase héroe de World of Warcraft.
-Alcanza el nivel 80 y obtén nuevas y poderosas facultades en tu camino.
-Aprende a mejorar tus hechizos mediante la nueva profesión: inscripción.
-Aventúrate en el hostil y nuevo continente de Rasganorte, el gélido dominio del Rey Exánime.
-Explora nuevas y peligrosas mazmorras, que albergan algunas de las criaturas más mortíferas de Azeroth... y los mayores tesoros.
-Cambia el aspecto de tu héroe con las nuevas opciones de personalización de personajes, que incluyen nuevos estilos de pelo y bailes.
Ya disponible en tiendas y grandes almacenes.