dimecres, 16 de gener del 2008

What to say?

Si heu tingut o teniu un blog, entendreu aquesta modesta afirmació:

DE VEGADES ÉS DIFÍCIL SABER QUÈ DIR-HI!

Doncs sí, amiguets, és difícil. Durant el dia se'm van acudint coses que explicar, i sempre penso en posar-les al blog. Quan arribo aquí, però, ja se m'han oblidat. I ara, com que me n'he adonat que em falta menys per acabar el projecte (dilluns vinent) del que em pensava, he vingut aquí decidit a renovar i no sé què coi dir.

Anem per parts, doncs; esquematitzem:

1- Per començar, un missatge personal. Et repeteixo que em sap molt de greu no venir dimarts, però hi ha coses que porto bé i coses que porto malament. I això no ho podria portar massa bé. Sigui com sigui, sempre estaré aquí, ok? (encara que no hi sigui, ja m'entens).

2- El youtube és un vici. És el primer cop que em passo una època d'exàmens davant l'ordinador, i el potencial de distracció que això comporta és alt. Sóc fan número de Sungha Jung (CLICA AQUÍ).


3- Dexter em té tremendament enganxat. També podeu tafanejar AQUÍ. Realment m'encanta que sigui tan macabre.

4- No sé què més podria dir-vos. Crec que marxo a casa a acabar-me Homage to Catalonia, i per la nit seguiré amb la introducció del treball i miraré un Dexter...


Coming soon... Ivan's A compositions!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

dexter mola!

mOntse ha dit...

Jaaa... a mi també em passa... per això actualitzo un cop a la setmana així no em complico gaire la vida... :P I sí, dexter mola mil!